Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Monument | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin vel. Monument adresIława zarejestrowany20.03.2007 @22:24:56 ostatnio na stronie06.06.2011 @14:48:05

Urodziłem się swoje przeżyłem nadal żyje i chcę przeżyć więcej,ciesze się każdą chwilą bo tak jest lepiej,staram się nie zaglądać w przeszłość jesli tylko ma to popsuć mi humor..słucham i lubię być słuchanym..mówię i lubię też milczeć..Kontrast?? a i owszemNie gryzę to jest pewne

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6265651
digarty110 komentarze913 posty na forum0

komputer / sprzęt
Wystarczający

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~SkyWasPink    06.06.2007 @07:55:57
A Teraz Rozmiar Pasuje ? ;>
_______
Zbyt Niedojrzała, By Móc Dotknąć Gwiazd ...
~SkyWasPink    06.06.2007 @07:53:37
Dzięki
_______
Zbyt Niedojrzała, By Móc Dotknąć Gwiazd ...
~endzi    06.06.2007 @07:51:06
dziekuje slicznie Marciniepozdrawiam cie ,milego dnia zycze
~Finek    04.06.2007 @08:56:48
dzieki za porady nastepne fotki beda o mniejszej rozdzielczosci :P
_______
"Na żadnym zegarze nie znajdziesz wskazówki do życia."
~UncleFester    04.06.2007 @08:24:29
dzięki
~robertzie    04.06.2007 @08:17:28
dzieki
_______
Wymiana protez osobowości w pokoju obok.
~elfakir    03.06.2007 @08:50:17
:P
~dorotka89    30.05.2007 @08:49:27
dzięki za rady....dopiero zaczynam wiec na pewno mi sie przydadzą
~nifares69    30.05.2007 @08:40:54
dzięki,centralny kadr byłby poważnym błędem
_______
UMIESZ PRAWDĘ MÓWIĆ--NAUCZ SIĘ TEŻ PRAWDY SŁUCHAĆ
~marko2323    30.05.2007 @08:36:38
dzięki za ocenę . masz super zdjęcia
~elfakir    30.05.2007 @00:15:08
:P
~witchone    29.05.2007 @10:53:35
narazie dochodze do wniosku ze wlasnie makro najlepiej mi wychodza...ale ja dopiero zaczelam
dzieki
~hacker    29.05.2007 @08:55:24
fakt duże wyszło
zaraz poprawie
_______
Dom Wariatów Sp. z o.o.
~elfakir    28.05.2007 @21:03:03
:P
~rzober89    28.05.2007 @20:29:02
dzięki
_______
Grupa Formuła 1 - dołącz ----> http://www.digart.pl/grupy/1538/dodane.html
~donaise    28.05.2007 @20:22:11
fęx
_______
----------------------------------------
nie dziękuj, po prostu oceń
~Grzyws    28.05.2007 @20:09:22
dzięki
~blanka    28.05.2007 @19:34:59
dziękuję bardzo i pozdrawiam
~Grzyws    26.05.2007 @11:41:33
jeszcze raz wielkie dzięki za odwiedziny i aż tyle pozytywnych komentarzy
~Grzyws    26.05.2007 @11:28:26
tego chyba nawet nie trzeba było by wysadzać. Ten budynek ledwo stoi wystarczy zburzyć jeden z filarów i budynek zamienia się kupę gruzu...
~Grzyws    26.05.2007 @11:16:17
dzięki za ocenkę
~elfakir    21.05.2007 @19:49:47
:D
~elfakir    21.05.2007 @19:45:54
:P
~elfakir    30.04.2007 @18:50:54
~Wacko    30.04.2007 @14:28:27
dziękuje bardzo za odwiedziny.
Pozdrawiam
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt